Ik heb een reisweblog! - over 3 weken vertrek naar Uganda

Hallo allemaal!

Jullie zijn van mij gewend mijn reisverhalen via e-mails te ontvangen, maar sinds kort heb ik een reisweblog! Dan zien de verhalen er net iets leuker uit! ;-)

Over 3 weekjesvertrek iknamelijk weer naar een verre bestemming. Naar een echt 'apenland' dit keer: Uganda! Als het goed is, ga ik daar de berggorilla's en de chimpansees van heeeeeeel dichtbij bekijken. Een, naar het schijnt, zeer bijzondere ervaring. Aangezien we vaak in the middle of nowhere zitten, zal een dagelijks berichtje er niet inzitten, ben ik bang, maar als er ergens wifi of een computer aanwezig is, zal ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen.

Tot schrijfs/horens!

Anja xxx

Reacties

Reacties

F.Hartog.

Leuk een reisweblog.
Ik verheug me op je reisverhalen en foto s.
Veel liefs Pa.

Marielle

Ziet er profi uit hoor!
Nu maar wachten op een close-up van die zilverrug!!!
Ben benieuwd.

Kus Marielle

Elvira

Hoi Anja,

Heel leuk om jouw reisverhalen, zo te kunnen volgen!
Hoop dat een geweldige vakantie zult hebben.
In ieder geval beter dan ik nu deze week met al die regen!
Liefs L4a

Marion

Hoi Anja,

Ik wens je een fantastische reis toe! Ga lekker genieten, dan genieten wij op onze beurt weer van je foto's en verhalen.

x Marion

Jolanda

Hi Anja,

Wat ontzettend leuk zo'n reisweblog! Ik ben heel benieuwd hoe je reis gaat verlopen. Ik weet zeker dat het bijzonder zal zijn. Geniet ervan!

X
Jolanda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!