nog 1 nachtje slapen...

... en danis het eindelijk zover! Dan vertrek ik om 11.00 uur vanaf Schiphol naar Entebbe, Uganda.Ik ga voor het eerst helemaal alleen vliegen, maar goed, boekjes mee en lekker een filmpje kijken aan boord, dankomt het vast goed ;-). Ik heb mezelf ook getrakteerd op een plaats bij de nooduitgang, dus ik heb lekker veel beenruimte, heerlijk! Nu maar hopen dat er op Entebbe ook echt iemand van de organisatie staat om me op te halen, anders wordt het overnachten op een stoeltje in de aankomsthal.... soort van Tom Hanks in de film 'The Terminal' praktijken.... geintje! :-)

Morgenavond kom ik pas laat aan (22.00 uur), dus die dag doen we niks meer. De rondreis gaat pas zondag van start. Het is een korte reis dit keer, dus hij zal best inspannend zijn met veel indrukken.

Hopelijk is er af en toe ergens een computer of een een internetverbinding, zodat ik jullie op de hoogte kan houden van mijn avonturen, metname de ontmoeting met de berggorilla's. En wellicht kan ik dan ookwat foto's op deze reisblog plaatsen, alvast als voorproefje op het foto-album.

Vanavond de eerste malariapil slikken en alles in de koffer gooien en dan ga ik ervoor! De volgende keer dat ik hier iets schrijf, zit ikdaar.... spannend!