De eerste gamedrive....met leeuwen!

Woensdag 8 augustus

Vanochtend ging de wekker erg vroeg, 05.30 uur, want we hebben een hele vroege gamedrive op het programma staan. Eerst weer even een kopje thee op de veranda en daarna hup de jeep in voor wat wild life spotting. We beginnen al meteen goed met een kleine kudde olifanten. Daarna volgen hele groepen kobs en waterbokkies (hertensoorten). En dan ineens, consternatie..... ja hoor, leeuwen! We spotten een paar leeuwinnen met welpjes. Wel erg ver weg (ik heb ze in Kenia/Tanzania een stuk dichterbij gezien), maar toch leuk! Helaas hebben we niet zoveel tijd, dus na zo'n twee uurtjes moeten we het Queen Elizabeth NP weer verlaten voor een verlaat ontbijtje en weer een lange rit, zo'n 7 uurtjes dit keer.

De pijp is behoorlijk leeg bij iedereen, dus we liggen al snel een beetje te dommelen. De rest van de dag zien we niet veel anders dan de gebruikelijke straattaferelen, de zwaaiende kindertjes (give me money!) en de irritante spoedhobbels.

We zijn zojuist rond een uurtje of 6 aangekomen in Kisoro. We hebben hier weer een leuk hotel met een binnenplaatsje, een beetje zoals het eerste hotel.

Morgen is de grote dag.....dan gaan we eindelijk naar de berggorilla's! Ik vind het echt super spannend! Ik ben benieuwd hoe lang we moeten lopen voordat we ze tegenkomen en hoeveel ik moet afzien... ;-) Maar hopelijk gaan we de Bokito's dan eindelijk in het echies zien en dat moet zoooo de moeite de waard zijn, dus dan nemen we de spierpijn vast voor lief!

Gr. Anja xxx

Reacties

Reacties

Ada

Ha Anja,
Dat klinkt allemaal wel erg goed zeg!!!! Veel geluk met het spotten van de bokito's.....
Ada

Jolanda

Hi Anja,

Wat heb je al weer veel meegemaakt. Super leuk om je verhalen te lezen! Spannende dag morgen! Ik hoop niet dat je te lang hoeft te lopen, dat Bokito zich snel laat zien :-)
Ik ben heel erg benieuwd!

Veel plezier en maak maar mooie foto's.

Xxx
Jolanda

P.s. nog even een top nieuwtje van mijn kant: ik heb een baan!!!

Manon

Hola guapa!
Wat heerlijk om je reisverhalen te lezen, en wat super dat ik je gesproken heb afgelopen dinsdag ;)
Toi-toi-toi met jullie zoektocht naar de BERG-gorilla's (dat wordt die berg op sjouwen!!!)
Dikke knuffel XXX

Marion

Hoi Anja, zorg dat je batterij is opgeladen van je camera en go for it! x Marion

Els

Hee Anja de Panja,

Heel veel suc6 vandaag met het spotten van de Gorilla's....ik hoop op veel mooie foto's zoals altijd!!

Good luck!

Franciska

Succes!!

Marielle

Hi An,

Schot in de roos, dit tripje, zo te lezen. Fantastisch hoor! Het kan niet anders of met de gorilla's gaat het ook helemaal goed komen. Ben reuze benieuwd naar je foto's. :-) Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!