Laatste dag in Uganda

Zaterdag 11 augustus

Vandaag is de laatste dag in Uganda. De wake up call staat weer vroeg gepland vandaag (06.00 uur), want na een kopje thee vertrekken we voor onze wandelsafari door Lake Mburo NP. Weer een hele nieuwe ervaring, lopend ipv in de jeep. We zien weer een hoop zebra's, waterbokkies en op het einde heel veel blauw-bal apies, die dit keer rustig blijven zitten, zodat we een hoop plaatjes kunnen schieten!

Om 09.15 uur zijn we terug in de lodge voor een verfrissende warme douche en een ontbijtje. Daarna worden we weer hartelijk uitgezwaaid door het voltallige personeel en gaan we op weg naar Entebbe. Het laatste stukje hakt er bij mij diep in. Na een volle week met heel veel indrukken, slaat de vermoeidheid toe en ik heb een gedeelte van de reis geslapen.

Halverwege passeren we weer de equator. Hier staat ook weer een mooie boog waar we onder kunnen staan voor het toeristische plaatje.

Om 16.45 komen we aan in de lodge en nemen we afscheid van onze fantastische gids en chauffeur, James. In de lodge kan ik nog even douchen en me opfrissen. Ivo en ik wisselen onze foto's uit, zodat ik bij thuiskomst meteen aan mijn fotoboek kan beginnen ;-)

Om 20.45 uur word ik opgehaald voor de terugvlucht naar Amsterdam (aankomst zondagochtend) en dan zit mijn reis er alweer op.

Het was een fantastische en heel gezellige reis!

Gr. Anja xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!