Anja & Manon gaan weer op reis!

Ja, jullie lezen het goed: het onverslaanbare reisduo, Anja & Manon, gaan weer saampjes op reis!

Cool

Na de 'verovering' van Peru, Istanbul, Bolivia, Chili, Italië, Venezuela en Parijs staat dit keer Jordanië op de agenda. Gelegen in het hart van het Midden-Oostenensinds een ver verleden een kruispunt van culturen uit oost en west waar duizenden Nomadische stammen rondtrekken. In dit prachtige land zijn nog overblijfselen van oude beschavingen terug te vinden, zoals de wereldberoemde verborgen stad Petra, de Romeinse ruïnes in Jerash, het kruisvaarderskasteel in Karak, de bijbelse stad Madaba en Mount Nebo, de berg van Mozes.Maar we gaan ook overnachten onder de sterrenhemel in een bedoeïentent middenin de Wadi Rum woestijn. Een relaxdagje varen en snorkelen in de rode zee staan ook op het programma en natuurlijk niet te vergeten: dobberen in de Dode Zee. Een korte reis, maar vol hoogtepunten, verwachten we!

Donderdag 11 oktober vertrekken we vanaf Schiphol om 5 uurtjes later in Amman te landen.

Volgens de Lonely Planet zijn er genoeg internetcafés en wifi-punten, dus een regelmatig berichtje moet er dit keer zeker inzitten.

We hebben er zin in!

Gr. Anja xxx(enManon....maar die heeft haar eigen weblog ;-)

joep

Heel veel plezier.

Groet joep

Els

Jeetje Anja, je bent weg en onderweg :-)
Lekker genieten en heel veel plezier!

xx Els

Cristina

Hoi An,

Zo snel alweer... Dus dat wordt bij mij op de koffie
na je reis en mèt je altijd mooie fotoboek!

Buon viaggio xx

Cristina